Monday, February 4, 2013

Apron in Mood

Tetiba aku rase mud membuak2 nak hasilkan apron... da xde apron dah kat umah... hr tu beli kat cowboy yg cokia pnye... pdn la ngan rege rm5.90 kan...
ni aku try hasilkan sdiri lak.... maklumlah mesin jaet baru kua wad... tp mcm masih ade saki baki penyakitnye...  mencari sesuatu produk yg boleh wat duit utk menampung balik harga yg dibayar utk service mesin hr tu...


ni 1st apron aku... yg paling biasa n simple... (poket pun senget benget sbb keMALASan nak ukur... trial la katakan!!!)

Senget Benget itu seni ape dlm CRAFT!!! ahaks...


sesudah siap nye aku punye apron... ade mak encik ni dengki... nak pkai yg cupcake tu besau sgt.. almaklumla ikut size tkg buatnye XXL... hahaha...
"Ummi... wat kan yg laen utk widad skrg jgk!!!" 
alamakkk... jam pun dah kul11pm... nasib baek bapaknye keluar... terus amek kaen (kasi wat pilihan OK) n terus gunting n jaet.. pola2 xde k... main sedap tgn nak gunting jer... hik333

klu sesape nak order utk ank wat main leh la... mlm ni nak test wat topi chef n sarong tgn tu... hurmm... towel dapo la skali... nak cube wat sepasang terus... klu jd utk KIDs ni... jd la kot utk org tue2 gak kan...

ni antra kaen yg aku borong kat KAMDAR 2 hr lps... nak lps gian lame mesin jaet rosak... boley la pilih smntra stok masih ade... 

testing... itik kata vdad... ank aym kata aku... "ummi... kalo ayam ade jambul la kat kepala!!!" erk... lantak ko la vdad...



No comments: